♥ Dag 5 – Min kärlek.

om jag ska vara ärlig så vet jag inte rikigt vad som menas med just den här punkten, ska man skriva om den som är ''en kärlek'' eller ska man skriva vad man tycker och tänker om kärlek? äh, jag skriver lite både och.

min kärlek har varit lite uppochner på senaste tiden, efter alexander så har det gått som en bergochdalbana... jag har tyckt om fler, det har jag gjort, jag älskade en pojke efter alexander, men inte fullt så mycket, och det gick bara inte.. vi va ganska olika han och jag, men han är en undebar person viktor också!
men jag har gjort en del dumma saker pågrund av kärleken, och jag har även mått så otroligt bra av den, det är en konstig sak att vara kär egentligen...

men nu tycker jag om en pojke, ganska mycket faktiskt... jag antar att dom flesta vet vem det är, men för dom som inte vet så är det inget som behöver kollas upp. han är en undebar person och han har allt, och jag är grymt glad att jag lärt känna honom, montessori är kanske inte en så dum skola endå... haha!


kommer inte på mer att skriva tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0