♥ Dag 2 – Min första kärlek.

jag tänkte börja skriva dethär nu, med order från mina kära vänner emma och linn.. haha

men dethär inlägget kan ju bli ganska intressant, för jag vet ärligt talat inte vem jag ska skriva, så jag skriver om dom båda två...

år tvåtusenåtta blev jag kär i en kille, en kille som jag inte kunde sluta tänka på på cirka ett och ett halvt år, och vi blev tillsammans den 30/6 2008, men vi va inte tillsammans länge, men det var något med honom som fick mig att minnas och sakna, ja mathias, du kanske försått att det är dig jag skriver om, och du vet nog även om att jag tyckte om dig under en väldigt lång tid. men mellan han och mig blev det komplicerat, vi ''bråkade'' i nästan ett år och jag började glömma, det är ganska skönt på ett sett, men jag är glad över att vi har fått tillbaka kontakten igen och umgås!

men det finns en till pojke jag måste ta upp i dethär inlägget, och det är den pojken jag spenderat längst tid av mitt liv tillsammans med, vi va tillsammans i åtta månader och två dagar, han va det bästa som hänt mig och jag va verkligen kär, men saker förändras och vi började tjafsa om småsaker, vi bråkade eller tjafsade inte på fyra månader, men sen blev det för mycket istället, det blev jobbigt för oss båda att ha det så, så en dag så gjorde jag ett misstag som jag verkligen har ångrat många gånger, men livet går vidare och jag är bara barn.
det kommer många chanser i livet, och man får tusen chanser. livet är for kort för att slösa på att tänka tillbaka.
man får se det ljusa i det hela, trots att det är svårt vissa gånger.

tack för mig, hoppas ni har fått veta det ni ville om dethär.



inläggen blir så tråkiga utan bilder, så jag slänger in denhär.

Kommentarer
Postat av: lillshippaaann

MIN HATT OCH MITT RUM ! :D

2010-11-24 @ 21:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0