♥ Dag 1 - Presentation av mig själv.

jag heter anna-maria Felicia Lööke, jag är född på gävle BB som dom flesta här, och jag är uppväxt i Jädraås, som för er som inte vet är en liten by som ligger bortanför kungsberg. när jag var två år skildes mina föräldrar och mamma flyttade till Sandviken där jag från två års ålder bott när jag nte varit i Jädraås varranan helg. för ett antal år sedan så flyttade min mamma till Storvik, eller lite utanfär storvik, rättare sagt Näs, mellan storvik och gästrike hammarby.

jag gick på brukets förskola, och jag är även uppväst på bruket, jag spenderade väldigt mycket tid hemma hos min gammelmormor som bodde där men hon dog för snart två år sedan.

när jag fyllde sex år så började jag på Sandvikens Montessoriskola  och här gick jag fram till jullovet förra året, då bytte jag till Söderskolan där jag gick fram till sommarlovet och efter det så började jag på Montessori igen.

dom flesta ser mig som en ganska glad tjej, enligt vad folk säger, men jag har ju mina dåliga dagar, jag har ganska hett temperament och jag är en rikigt dålig förlorare. och då menar jag verkligen riktigt dålig.. haha!

ni kommer att få veta mycket om mig när alla dom här punkterna blivit skrivna, så kika varje dag så vet ni nog ganska mycket om mig sen.


ganska gammal bild, men när jag endå håller på så kan ni ju få en bild av mig i mina fräknar.. haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så söt och fin. Jag älskar Dig jättemycket...

mormor

2010-11-23 @ 17:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0