but they don't know me, do they even know you?

godkväll allesammans, he he he.

efter skolan så åkte jag och söt julia till valbo, va evigheter sen jag umgick med henne, så det va underbart, emn stressandet till bussen va ju inte lika härligt, usch vi ''powerwalkade'' snarare spranggick som idioter, gud folk som såg oss måste ha trott att vi hade nå fel i huvudet på rikigt, haha!
men sen när vi väl kom till resecentrum så va bussen självklart försenad, så vi fick stå och vänta och frysa ihjäl endå.
men sen när vi kom till valbo så gick vi och åt på sibylla, hihi. jag köpte inte så värst mycket idag, med tanke på att jag inte fått mitt nya barnbidrag än, men jag köpt en tröja och ett par örhängen, men sen så fick jag en blus av älskade julia också, för det är såhär förstår ni, att hene tvättkorg har ätit upp min ;) haha !
men sen efter många om och men så kom felix också dit, och snart där efter jonathane, jag har inte umgåtts med någon av dom på evigheter, så det va underbart det.
sen tog vi busse hem, och jag gick till eric.
vi gick till victor och umgicks lite med härligt folk & olle en stund också, sen gick vi hem mot mig, och nu sitter jag här.
ska snart krypa till kojs antar jag, så otroligt skönt att veta att man kan sova huuuur länge man vill imorn, och ingenting att plugga, vissa stunder är livet underbart.

åååh, insåg nyss att jag blödde näsblod.. sällan jag aldrig kan få ha någonting perfekt.. aja, hej jag heter felicia lööke helt enkelt..





bilder på inköpen kommer imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0