just in time.

go'kväll alla söta :)
idag har jag varit med massa folk och bara tagit det lugnt.
jag mötte daniela vid bussen först, hon skulle på eclipse med sina syskon, och uscha va de regna !
haha de vart vattenfors på vägen efter bara kanske en-två minuter!
men sen när jag kom fram till sandviken gick jag hem till felix och satt och gjorde i stort sett inngentig, kolla på tv ite me han och jesper, sen åkte vi till aga, jag och jesper åt sen åkte vi hem till felix igen, gjorde typ fortfarand ingenting, sen efter ett tag kom julia, carro occh jesper, först drog vi till ica för julia skulle köpa tuttifrutti påse, ochh efter många om och men så köpte hon den, haha! sen drog vi till donken, sen vidare mot felix igen, så kolla vi på the exorcism of emily rose sen tog jag halv elva bussen hem, och nu tror jag att jag ska ta mig en dusch, sen hoppa i säng, hare bäässsttt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0