there's never to late.

'' I wont let the sun go down on me... lalala ''
sitter här och sjunger för mig själv, haha.
men idag åkte jag in till sandviken runt lunch, mamma släppte av mig hos jonte så jag kunde hämta min cykel, miriam, jonte & tobbe va där så jag snacka med dom en stund.
sen cykla jag hem till pappa och hämta lite grejer sen drog jag ner på stan, köpte födelsedags present till älsklingen som fyller på lördag, men jag.. lite konstig som jag är sa åt han att öppna den idag för jag kunde inte vänta, haha!
men han blev glad, eller han verkade glad iallafall, mer behöver inte jag veta, haha :)
men nere på stan träffa jag juntti & adde också, så jag snacka med dom en stund, sen cykla jag hem till alexander, köpte glass på vägen dit till oss också.
sen vid åtta cyklade jag mot bussen och när jag kom hem så gjorde jag och min käre mor kycklingsallad och tittade på coyote ugly(staving?) , sen va bra :)
men nu ska jag ta och kolla lite på datorn, sen ska jag nog ta en dusch.

pyysssss
ffea.


det går fortfarande inte att ladda upp bilder... va sur jag blir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0