man måste inte alltid stå stadigt på jorden, bara man lär sig att falla mjukt.

hej!
asså gud va min blogg är såligjust nu!
internet funkar inte på min dator hos pappa, därför blir det såhär!
inga bilder blir det heller, usch säger jag bara!
men idag har jag varit på sex and the city2 med mi älskade lilla line, först va vi och åt på viking, sen drog vi till donken och trfäffa lite fölk, sen efter filmen träffa vi jesper, sen drog jag hem och på vägen räddade jag lilla schoppin som tänkte följa med sin matte julia hela vägen till kungsgården utan att hon visste det, haha!
men nu ska jag ta och sova, och imorn drar jag mig mot jädraås med linn, den ni.
hon kommer till mig imorn bitti, så jag ska orka pallra mig ner till bussenvid kvart i nio imorn.. ojojoj hur ska detgå..
haha men ha en skönt natts sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0