let's have some fun, this beat is sick...

hellu :)
idag har jag som sagt varit med elin, jonas & fredrik, vi drog till sörtutt runt ett, badade & solade ett bra tag.
när jag precis hade torkat kommer ju såklart dom tre dryg fan hampus, johannes & mathias och puttar i mig igen !
miriam och alma, jonathan och tobbe, line, matilda och sandra va där också, och massa fler fölk, men kul hade vi iallafall, sen drog jag och elin hemmåt mot henne och hämtade pengar och hälsa på henne coola föräldrar :)!
sen drog vi upp till monroes och köpte maaaat, heheh.
att få cola i näsan är inte det bästa som finns kan jag säga, men det gick inte att gö nått åt när elin hade sönder repet... HAHAH, komplicerat att förklara!
men sen kom jonas och fredrik dit när vi redan hade ätit upp.
när vi va klar där så drog vi oss ut på gunnarsudde och satt där ett tag och bara chilla.
sen åkte vi hem till pappa och lämna mig cykel sen drog vi mt busshållplatsen och jag tog bussen hem, sen har jag duschat och varit ute och fotat lite, OCH ÄTIT JORDGUBBAR (L)
hihi, ni kan få lite bilder.
min tjockis älskling :)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0