kung kung kung för en dag

hej!

idag har jag varit med idaaaa.
jag tog två bussen till henne sen tog jag cykeln från stan, sen när jag kom hit så drog vi ner mot donken och väntade på anton och robin, sen drog vi oss mot gunnars udde och va där ett tag, sen åkte vi mot statoil och köpte glass och mötte dennis sen drog vi ner mot jvskolan, och jag säger bara en sak, jag e GRYM på att kö moppe ;)! hehehe.
efter det drog vi oss hemmåt och åt, sen åkte jag och ida mot donken igen, då träffa vi fanny vid coop, och det va då vi fick idén som ni kommer se på filmerna, HAHA, ja ni känner ju oss...haha.
nöär vi äntligen kom fram så träffa vi eric, felix och monika. va me dom en stund innan vi bestämde oss för att dra hem, och nu sitter vi här och ska strax se I taket lyser stjärnorna, ha't bäst :)




























pyss.
ffea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0