I'm just a girl, at the egde of a nervous breakdown.

hej!
idag har jag hft en helt otroligt underbar dag!
imorse vaknade jag hemma hos älsklingen, dom skjutsa mig hem så jag kunde hämta cykeln, så åkte jag till ica, mötte jon. sen när miriam, jesper, sofi, sofia & elin kom så köpte vi alla sakerna, sen drog vi oss bort mot sörtutt, och en sak ska jag bara säga, grilla aldrig med sofi! HAHA
felicia - men vänta hur ska vi gö nu då
sofi - men de e ju bara att tända!
felicia - men ta de lugnt
sofi har hunnit tända redan och allt är försent, HAHA!
man kan ju säga att vi åt till största delen kalla korvar, haha!
men sen bada vi lite och så, men sen kom typ rickar och simon och några och då åkte jag ju såklart i vattnet me tröjan på så den blev dyngsur... haha.
men efter vi hade varit där ett bra att och haft det as bäst så bestämde vi oss för att dra oss hemmåt. jag, miriam, jon och jesper åte hem till henne och gjorde lite allt möjligt, sen åkte jesper hem och så spela jag, miriam och jon kubb, haha jag e rätt dålig förloare som sagt...
men sen mötte jag och miriam jonte en stund, sen kom mammma och hämta mig, vi åt thaimat och jag har städat lite i mitt rum, men nu ska jag ta och tvätta bort sminket sen ska jag tuppa av i sängen, ha re gött!
det går inte att ladda upp bilder tyvärr, så det får bli imorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0