WHEN YOU LOSE SOMETHING YOU CAN'T REPLACE.

godmorgon!
här ligger jag och har varit vaken sen klockn fem, men jag känner att tiden börjar krypa iväg sakta men säkert och om en timme måste vi åka, så jag ska väl pallra mig upp och försöka få bort några ringar under ögonen och skrämma bort lite fågelungar ur håret innan jag och åker och lussar på folketshus.
men innan det så ska jag hem till pappa, och då kommer min msn äntligen fungera!

men som sagt... nu ska jag gå upp.. usch va kallt! men äähh, ta det som en man!

uppdaterar troligtvis i skolan.


Kommentarer
Postat av: Tobiaskaia

This is great please keep on the good and wonderful work.

2011-03-12 @ 09:51:30
URL: http://tobiaskaia.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0