VARM CHOKLAD

godkväll... eller aa, godnatt, hehe.

kom hem från eric för ett tag sen, gick till han och myste lite och kikade på film på kvällen.
men nu när jag kom hem så kände jag att jag inte skulle bli så trött direkt.. så jag bestämde mig för att göra varm choklad!
men jag ville inte väcka pappa och lena... så jag kokade den på plattan istället för mikron, visst är jag duktig?
kände mig lite småfjantig när jag stog där i köket klockan kvart över tolv och gjorde varm choklad i min rosa prickiga morgonrock... jätte sött. haha!

men nu ska jag försöka somna innan sockerkicken kommer... eller ne, ska fixa in lite musik på tha phone först, imorn bär det av mot kungsberg... och jag ska åka snowboard!.. hahahaha, kan ni fatta?! JAG ... SNOWBOARD, haha ojojoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0