VÄRLDENS BÄSTA JULAFTON

kunde helt seriöst inte ha blivit bättre...
vaknade runt nio, gick upp och åt gröt och öppnade en julklapp.
sen gjorde jag mig i ordning och gick hem till min underbara pojkvän och spenderade lite tid med han, sen hem igen för att göra mig iordning för att släkten skulle komma, vi drack glögg och kikade på kalle anka lite först, sen så öppnade vi julklappar och sen åt vi.
efter det så spelade jag, carl och john lite sällskapspel, det va ett rikigt tråkigt spel, menmen vi hade ju inget annat, och vad gör man inte för sin kära kusin när han säger att han vill spela spel.. haha!
när dom åkte så gick jag hem till familjen ågren och umgicks lite med dom, helt underbar familj det!
vi spelade något som liknade alfapet, inte rikigt min grej... haha!

påvägen hem från ågrens sen så mötte jag upp eric, så gick vi hem till mig, och nu har jag precis kommit ut ur duschen, så vi ska väl krypa ner i sängen och slå på en film nu.

kan en julafton bli bättre? tror helt seriöst inte det.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0