VALBO OCH PULKAÅKNING I HÖGBO

ja, jag vaknde som sagt hemma hos eric, myste lite med han och tog det lugnt tills mamma och mormor kom och hämtade mig och vi åkte till valbo, vi åt på ikea först och sen gick vi in på köpis och jag fick två tröjor, en bh, tre par trosor och lite andra små saker, kommer bilder sen.
men när jag va i valbo så fick jag sms från maja som undrade om jag ville med till högbo och åka pulka, och det är klart man hänger med! haha.
så efter valbo så mötte jag dom, så köpte vi korv, marsmallows, sockerdricka, choklad osv. också hade dom fixat varm choklad, så sen åkte jag, maja, hanna och emma till högbo och åkte pulka och grillade korv, lyssnade på musik och skrattade, tack för kvällen tjejer, underbar!

men nu kom jag nyligen hem, va ju lite pinsamt att åka buss ska jag säga... luktar ganska mycket grill rök kan jag lova, fy! mpste duscha minst 2 gånger och tvätta kläderna 2000ggr... haha.
ne men jag ska hoppa in i duschen nu, uppdaterar mer sen jag.

äkta pulka musik här!:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0