VALBO MED BRUDARNA

ja! som ni ser så har jag varit i valbo med bästa brudarna idag, efter att vi slutade förstås, så sotroligt skönt med jul lov!
men vi kom väl fram till valbo vid tio tror jag, så delade vi upp oss så dom som skulle köpa julklappar till varandar fick göra det, så jag och emma gick, så köpte jag julklappar till linn, maja och liza.
sen efter ett tag så kom hanna så gick hon med mig och emma för hon också skulle köpa till maja.
sen kom linnea också och då drog hon och linn, tråkiga som dom är, lite trist att linn drog, menmen.
vi andra fyra gick och käka sen gick vi bara runt lite och kikade, träffade eric gjorde jag också.

efter ett tag så drog hanna och maja och då kom mamma och mormor, så jag och emma gick runt och kika och hittade tillslut en klänning till mig till jul och en tunika liknande sak till nyår, eller vi får se hur det blir.
men jag fick lite mer saker av mormor och mamma också, fick typ
örhängen
skor
klänning
tunika
och tubsjal.

det va i stort sett allt tror jag, sen köpte jag ett headband och benvärmare till mig själv också bara för att liksom, hehe!

men sen åkte emma hem och jag åkte hem med mamma och mormor, efter att ha varit i valbo i fem timmar och tjugo minuter!!! skapligt trött i fötterna... blir uggs resten av dagen.. haha.

i stort sett min dag. här får ni bild på inköpen, dock inte julklapparna, för alla är inte inslagna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0