party like a rockstar

nemen gokväll!
min dag har ju varit lite speciell, som vanligt.. haha

började med att jag skulle till gävle med bella och malin, men dom svarade aldrig när jag ringde, så jag satte mig på bussen och åkte in endå, för jag skulle gå med madde och monika istället.
så när jag kom till gävle så virrade jag runt som en idiot och letade efter bussen som gick till hemlingby tills madde kom, sen tog vi fyran och hoppade av på sista hållplatsen, vilket va biltema, för vi hae absolut ingen aning om hur man hittade till hemlingbybacken, speciellt inte därifrån... så vi gick upp till biltema och bara stog där, tills vi fick för oss att åka taxi! haha och jag hade junior kort, så vi fick 25% rabatt, och då ville vi veta hur mycket det skulle bli, eftersom jag ringde till taxi storochliten och frågade hur mycke det skulle kosta från biltema till hemlingbybacken.. haha!
men då gick madde och fråga en kille i kassan hur mycket det skulle kosta om man hade 25% rabatt på tvåhundra, då sa han att det blev 50:- men det kan väl inte stämma ?! hahah
men sen kom monika till biltema för hon fick skjuts, så åkte hon taxi med oss, och hon jag beställde taxi av måste tyckt att jag lät handikappad för vi fick en såndär särtaxi... haha!
men sen när vi kom fram så hitta vi inte ens från andra sidan backen, så vi virrade runt där, och när vi till slut kom fram så va vi ganska jätte kalla.. haha!
men då såg jag gustav och jonas lite längr bort, så jag gick dit för att prata med dom, sen när jag skulle gå tillbaka så va madde och monika borta... letade efter dom en stund, sen sket jag i det och gick till gustav iställer, sen när jag ringde madde efter ett tag så säger hon att dom har tagit taxi hem, så blir man ju jäääätte glad, med tanke på att dom inte ens sa något, menmen, umgicks med gustav mesta delen av kvällen och snacka även lite med gabbe.
men kallt va det!
stannade nästan till finalen va slut, men för victor gick det bra iallafall, han kom trea vad jag vet, och wictor va också bra så länge jag såg iallafall, de va väl i stort sett dom enda jag kolla på, eller aa, jonas också då, han va bra han med.
men sen frös jag så mycket så min kära mamma åkte från storvik till hby och hämtade mig, så åkte vi förbi max för att jag va hungrig...
sen skjutsade hon en skakande jätte fryssen felicia hem till eric, så umgicks jag med han resten av kvällen, det bästa som finns.
min tränare ringde också och sa att jag skulle in till gävle och träna med gästrikelaget imorgon, det ska väl bli ganska nervöst men endå kul.
sen tog jag bussen hem och nu sitter jag här och fryser, peace.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0