SWING LIFE AWAY

nemen go'kväll! sista inlägget jag gör vid den här tiden år 2010, känns ju lite sisådär, mycket man inte hunnit med... men nytt år nya chanser, feels great!
men nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen, sen fixa naglarna osv. ojoj imorn är sista dagen på 2010.. eller nej, om typ exakt 47 minuter i skrivande stund... hihi.
förövrigt så kikar jag jvm nu...

men ni får nog inga mer inlägg från mig idag, för jag har som sagt mycket att fixa, plus att bloggen endå har varit värdelös idag, hehe.

och måste bara tillägga, jag har nästan inte varit sjuk på hela 2010, men SJÄLVKLART så ska man gå och bli febrig och halsont lagom till nyår, underbart!
men endå... majamajamaja stumpan, hoppas du blir bättre, krya på dig gumman.
om ni inte fattar, så läs hennes blogg, www.mmajaholm.blogg.se


japp! detdär ska jag ha imorn... hihihihi, nene, ni får se imorgon.

Kommentarer
Postat av: maja

jadu felicia, sånt här suger, men jag mår bra nu men jag kommer säkert inte få gå ut idag i alla fall. det beror ju på mina föräldrar -.-

men tänk om jag får ligga inne hela kvällen?! man blir ju deprimerad!

2010-12-31 @ 13:24:09
URL: http://mmajaholm,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0