SOLA X2 & ETERNAL SUNSHINE

jadu... haha, sandviken säger jag bara!
det blev inge sola med amanda, men jag följde iallafall med till eric, sen tog maja bussen till stan och vi gick och sola, sen efter det så  gick vi till mcdonalds, inget liv, jag vet... efter det så.. hade vi ännu tråkigare liv, så vi gick... och vet ni vart vi hamnade? jo på solariet igen! så fan... vi solade igen! haha. nu ser jag ut som en fräknig räka, beautiful!

men efter det så gick vi till hemmakväll och köpte chips, dipp och julmust. så nu ska vi kika på eternal sunshine och käka chips osv. myslördag helt enkelt, får se om det blir mer uppdatering senare, hon sover här också förresten, heahea.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0