SIKTAR MOT TOPPEN, SÅ HÖGT JAG KAN NÅ.

sitter i soffan i skolan och lyssnar på Mikrofonkåt med mina brudar, det va ganska kallt att gå till skolan idag igen... och nu väntar den härliga promenaden varenda morgon resten av 2010, haha!

men nu på morgonen så har jag haft matte istället för idrott.. för att få upp mina betyg en aning... usch, får första betygen om cirka en vecka, så hemskt... men endå kul att se hur det gått egentligen.
men det kändes ju lite surt när idrottläraren säger ''jobba matte ni! själv åker jag och spelar fotboll ;)''

ikväll är det lucia förövrigt, får väl hoppas på mindre stearin i håret, i går hade jag mer stearin i håret än vad jag fick när jag va lucia i 3an!... skärpning felicia.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0