rubrik?

nemen godkväll
som ni redan vet så har jag spelat match idag på förmiddagen, vi förlorade dock... det stod 2-0 till oss när jag gick för att byta om efter halva perioden för att hinna till gävle, sen när jag kom tillbaka så stod det 2-1 och sen satt jag och kollade när åmot vann... usch det är så hemskt att bara sitta och titta på... men de är bra kört tjejer!

sen kom pappa och hämtade mig så åkte vi till gävle, träningen med gästrikelaget gick faktiskt helt okej, gick bättre än vad jag hade trott, så det är ju positivt.
sen efter det så åkte jag och pappa och åt på max, känner mig tjock ..för jag åt på max igår också, haha men äh, man lever bara en gång.

men nu har pappa skjutsat mig tilll eric, så han ligger i sängen och mobbar mig när jag blir sur, för jag och hans dator är inte direkt bästavänner... hehe.
men när jag kommer hem så ska jag bara städa och sen gå och lägga mig, så det blir inge mer uppdatering ikväll tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0