on and on and on

godmorgon!

vaknade precis, ska snart upp och äta frukost som mamma håller på göra ordning åt mig, hihi
sen bär det av mot hemlingy på railjam med härliga brudarna bella och malin.

men lite om gårdagskvällen... vi såg som sagt harry potter, men den va försenad, så den började inte fören typ... tio i tio, skulle egentligen börjat kvart över nio, så det va ju lite irriterande.. sen efter filmen så kollade vi när bussarna gick, och på grund av att filmen hade varti försenad så missade vi en buss, så vi fick vänta i typ 45 minuter på den som gick kavrt i ett.
så vi gick till någon pizzeria så länge.
och sen när jag kommer hem, typ runt två, så är det första man får höra att olle har åkt ur.... ååh så less blir man.

men aja, nu är jag jätte hungrig, så nu ska jag ner och äta, tjing


det fick bli en suddig bild från igår bara, för det va amanda som knäppte mest kort igår.

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det backo ??

2010-12-04 @ 16:16:02
Postat av: Nyzx1996

NICE SITE WELL DONE

2011-01-18 @ 09:48:46
URL: http://nyzx1996.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0