NYDUSCHAD OCH KALL

just nu så lånar jag mammas dator för jag kände att jag verkligen behövde blogga! haha.

men igår va det väl lite upp och ner, men det  blev väl ganska mysigt tillslut. vi åt tacos och kikade på Bröderna Karlsson, fast jag kollade inte så värst mycket. sen öppnade jag lite julklappar från mamma och mormor, men jag har ju redan fått lite saker på pappas sida också, hihi, men ni får se alla julklappar när jag fått alltihop.
men igår så fick jag väl typ, smycken, ett års prenumeration av cheer cover, en parfym och 3900 kronor.
och idag så ska jag fira med brudarna!

men jag ska fixa mig nu, sen drar jag in till pappa igen, då uppdaterar jag från min dator, men ha en underbar dag så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0