MYSDAG

godmorgon!
eller nej, jag har varit vaken sen klockan tio...
vaknade bredvid underbaraste, låg kvar i sängen ett bra tag tills vi bestämde oss för att äta frukost, sen så gick vi och la oss igen, och har bara tagit det lugnt hela morgonen/förmiddagen. man är ju ganska slut eftersom man gick upp tidigt och somnade sent igår. då behövs en sådan här dag.

jag ska fixa mig lite nu, sen så ska väl jag och eric dra oss mot honom tror jag.
ska försöka få tag på liza också, måste träffa henne innan hon åker hem...
senare ikväll så åker jag och solar med amanda, men det blir säkert mer uppdatering under dagen.

älsklingen min ligger fortfarande i sängen och håller på med sin telefon, själv sitter man här i sin rosa prickiga otroligt snygga morgonrock som man fick igår, skönt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0