MELLANDAGSREA♥

men se man på! nu va stresstjejen hemma igen!

blev väl lite saker inhandlade iallafall.

men vaknade iallafall vid nio ungefär av att majas pappa ringde och sa att dom inte skulle till valbo för att det va klass 2 varning på vägarna, så han kom och hämtade henne sen vid tjugo i elva, och då hade jag ganska bråttom att fixa mig för att jag skulle möta eric vid resecentrum klockan halv tolv för att ta bussen till valbo, det va fullt på bussen så vi fick stå.
sen när vi kom till valbo så gick vi runt och kikade lite tills amanda kom, sen fick jag lite saker inhandlade, vi åt på ikea osv.
sen när vi skulle åka hem så va det fullt även då så vi fick stå.. skönt det.

nu är jag och eric iallafall hemma hos mig, han håller på somna i min säng tycker jag det ser ut som, vi får väl se vad kvällen bjuder oss på, med tanke på att det är jullov, underbart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0