MATTEPROVMATTEPROV... ÄCKELPROV*

ååh.... jag hatarhatarhatar matte!
men det är ju ganska skönt att sista provet är gjort för den här terminen iallafall, jag hoppas bara att jag får godkänt.
men ett plus är ju att jag fick veta att jag fick MVG i engelska och VG i svenska, det är ju iallafall skönt.

och får be om ursäkt för att det inte blev någon uppdatering igårkväll, men tack vare facebook som va helt stört igårkväll så slutade i stort sett hela min dator att fungera som den ska.
men jag skriver om gårdagskvällen senare, för det är väl sådär... hehe.

men nu kan jag ta det ganska lungt eftersom alla prov är gjorda och snart är det chickenbits till lunch, helt okej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0