JUST ONE DANCE TO MUCH

godkväll!
som ni vet så åkte jag och ida på bandyn, men efter ett tag så skulle hon gå, så jag umgicks med olle, eric, linus och emil istället.
efter matchen så fick jag skjuts den låååånga vägen hem av rebeccas mamma, hihi.
men nu har jag städat ett tag, kom nyss på att jag har en festis i väskan från bandyn och chips kvar från i måndags, så nu ska jag ha myskväll med mig själv igen, höhö!
sen hoppar jag in i duschen, sen blir det nattinatti,för jag är jätte trött.
som tur va så ska jag bara till skolan och fika, sjunga lite och få betygen svart på vitt imorn, sen får vi dra.
då åker jag och brudarna och handlar julklappar, men det får ni höra mer om imorn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0