IF YOU KISS ME NOW, I KNOW YOU'LL FOOL ME AGAIN.

hej!
idag efter skolan så gick jag hem till eric och umgicks med han, gjorde inte så mycket, jag va så trött så jag somna, erkänn rolig att umgås med? oja!
haha, men sen vid fem så drog jag på teater.
har inte varit på ett enda rep på pjäsen vi ska spela, men jag fick tydligen roller som:
levande tavla
talande dörr
och murtle(stavning?!) men aa, den där jobbiga tjejen på toan, haha!

grymt härliga roller, eller va säger ni?... haha

men vi va på norrsätra till klockan nio, sen tog jag bussen hem och nu kom jag i skrivande stund precis in i mitt rum och just nu är jag bara väldigt irriterad på att facebook inte vill fungera för mig...




Kommentarer
Postat av: ana nehvonen

HAHA går in på teatertoaletten och tar bilder på sig själv sällan :D

2010-12-11 @ 19:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0