I will never say never

hej!
nu har jag nyss skrivit SO prov, usch det gick ju sådär som vanligt.. menmen, vi får väl se på resultatet sen.
jag lånar älsklings saras dator just nu, för jag glömde min hemma så duktig som jag är.
sitter här med Linn och Sara nu iallafall, jag och sara har jätte fina tomteluvor på oss idag.. hihi!
men med tanke på att jag inte kommer kunna blogga så mycket mer idag, kanske kan va lite snäll mot linn så kaaanske man kan få göra ett inlägg från hennes dator under lunchrasten...hehe.
men efter skolan så ska jag, sara och linn gå och fika någonstans och plugga lite, sen vid fem då blir det julmarknad på våran skola! kika förbi tycker jag... jag och sara ska sälja jätte fina fågelkolkar! haha...
men ni får ha en bra dag tills vi hörs igen, och efter det också iförsig..haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0