I MUST HAVE DONE SOMETHING RIGHT, TO HAVE YOU IN MY LIFE.

godkväll på er!

idag så har jag som sagt berättat om att vi ''strejkade'' från engelskan.. haha!

det va såhär förstår ni... vi skulle egentligen ha haft halvklass bild, men så fick vi inte det, och då fick vi för oss att strejka, så när det gått cirka tio minuter av lektionen så reste sig hela våran klass och bara gick ut och ner för trappen utan ett ord till lärare, haha ni skulle ha sett hennes min!
men sen när vi hade stått ute ett tag så gick vi in och alla satte sig i det minsta rummet på övervåningen, och när läraren kommer in och säger '' ni vet väl att ni har lektion nu!?!?!?!'' och låter helt förtvivlad, då ignorerade alla henne, haha hon blev ju skapligt glad ska jag säga.. så nu har vi officiellt dragit igång våran projekt, vi ska bli montessoris stördaste klass någonsin!


men efter skolan så åkte iallafall jag och rebecca till valbo, och sen vidare hem till henne och pluggade lite.
men nu ska jag hoppa in i duschen en snabbis, sen blir det läggdags.


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0