HARRY POTTER

kom hem för ett tag sen... och för er som känner mig så kanske ni förstår att jag fortfarande inte har kommit in i duschen! haha, men efter dethär inlägget så ska jag raka vägen ner i duschen, sen plugga lite sen sova!
har inte sovit speciellt mycket den här helgen och imorgon måste jag upp ännu tidigare för att lussa på folkets hus, är man lucia så är man.. haha!
men smartaste bruden med framförhållning här, jag började alltså leta lucia linne för cirka fem minuter sedan och insåg att jag inte hade något.. smart brud! men som tur va så är rebeccas mamma så snäll, så hon fixade, underbart!

men jag orkar inte skriva så mycket om själva dagen, alla va grym och det gick väl rätt skapligt endå, och marcus fotografen våran är ju lite seg på detdär med att lägga ut bilder, så alla bilder knäppta med systemkamera kommer inom snar framtid, ni får lite mobil bilder nu.

men nu ska jag försöka duscha bort dethär teater sminket, inte det  lättaste... och sen efter det så ska jag lägga mg i sängen och plugga och tänka på min underbara pojke, godnatt!



Kommentarer
Postat av: Joel

Ni var skitduktiga allihopa. Det var en fröjd att se. Både jag och min kompis som var med mig var väldigt impade.



Då jag inte är särskilt förtjust i Potter-filmerna så kan jag lugnt säga att jag tyckte ni var mycket bättre än filmerna (mycket mer charm och värme).



Keep up the good work!

2010-12-15 @ 03:31:56
URL: http://alkoholromantiker.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0