GUESS WHAT, I'M NOT A ROBOT.

godkväll/natt

som ni redan vet så försov jag mig imorse... haha, det va ju inte så oväntat direkt.
men mamma skjutsade in mig till teatern och jag satt där i samlingen och åt fil & flingor, normal brud? ja!
men sen somnade jag en timme under repet.. det va ju inte det smartaste, menmen va gör man inte om man är trött... eller det man inte gör är ju att hålla sig vaken iförsig... aja, hehe

men efter teatern så fick jag skjuts av silans mamma hem till min älskling, vi gjorde väl inte så mycket,  gick till hemmakväll bara för att gå ut så att jag inte skulle somna, haha! jag köpte den sista marabou vinter som fanns på hemmakväll för i år,  eller.. det va nå sånt, haha! status har man ju iallafall liksom.. ;)
men sen gick vi hem till han igen och han massera mig, söt som han är!
men sen när jag skulle gå till bussen så kom jag dit bara för att se att det inte gick någon då, så det va bara att ringa eric och be han komma ner och öppna, så gick jag tillbaka dit för att vänta på att mamma skulle komma.
men nu sitter jag här och ska packa ihop lite saker och göra iordning tills imorn, för då är det föreställning!... kommer ju gå rakt åt fanders, haha!

men sov gott allihopa, så hör ni av mig mer imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0