GÅRDAGEN - LUSSEINNEBANDY

min gårdags kväll/natt va faktiskt bäst.
spelade i världens bästa lag med världens härligaste människor.
började allt ihop med en sjukt härlig vinst och coachen våran gjorde ju ett skapligt snyggt mål måste jag tillägga.
och min lilla shippan är grym hon.
men dom andra matcherna gick väl lite sådär.. jag fixade väl en liten straff som motståndar laget dock inte satte på våran kungmålvakt azur, som tur va.
men sen så gjorde ju jag och frisendahl en ganska skaplig fail och jag vette tusan hur, men på något sett så hamnade jag på hans huvud... haha äh, fråga mig inte.
jag hade grymt kul, hela tiden tack vare världens bästa lag och att jag fick träffa min underbara älskling.
vid halv fyra kom mamma och hämtade mig och miriam också skjutsade vi hem henne och sen åkte jag hem och somnade inte fören vädigt tidig morgon, men det va helt klart värt det. tack för kvällen allihop.









ja... niska, va ska man säga om den grabben... haha!


men jag va in på www.mmajaholm.blogg.se precis, och la märke till att jag sover på i stort sett alla bilder hon la ut från kvällen, så kika in där för mer bilder, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0