feel your body cover me.

ja.. dagen har ju varit.. kall! haha

efter skolan så gick jag linn och sara till aldos och åt, satt där i flera timmar och pluggade liiiite också, observera lite.. haha!
sen gick vi bort mot skolan för att vi skulle på julmarknad, obligatoriskt julmarknad på skolgården är ju alltid härligt i 24- .... haha! började bra, blev snöpurrad och omkullputtad av några fyror!! kände mig ganska kass...!

sen efter julmarknaden, så gick jag hem med eric och victor som också kom förbi en stund, men victor skulle hem så jag och eric gick hem till han, vi kollade på the notebook.
sen vid halv nio tog jag bussen hem till storvik med linn, vi gick igenom storviks marknaden en snabbis, helt dött! förutom lilla kevin som alltid är i farten då förstås...haha!

sen när vi kom hem till linn så packade hon och så, sen fick vi skjuts hem till mig och nu sitter vi här, jag ska snart städa rummet och sen hoppa in i duschen.





haha! den bjuder jag på...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0