ELIN LUNDSTRÖM

elin, du är bäst ska du veta...
mina tårar föll för dig idag, vilket du redan vet.
jag är avundsjuk på dig och du är fullt medveten om varför.
du är perfekt på alla sett och jag ser upp till dig.
du började i min klass för inte alls många år sedan, det blev väl inte så stor skillnad först..
men sen började jag bli avundsjuk, och det är jag nu och det vet du..
och smset jag fick av dig nyss, tårarna rinner igen, men av lycka.
men när du kramade mig idag när jag grät, du fick mig att skratta och insé att livet inte alltid är rättvist.
vi är alla olika, men jag ser upp till dig.. glöm aldrig det.



Kommentarer
Postat av: elin

åh, felicia! du är för gullig. vi känner inte varandra speciellt bra, men ändå känns det som att vi känner varandra bra. du är en underbar vän ska du veta. <3

2010-12-10 @ 14:35:26
Postat av: SARA!

DEN DÄR BILDEN HAR JAG KNÄPPT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-12-11 @ 20:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0