elin, den bästa, gästbloggar ;)

tjeeenare felicias alla små läsare. sitter här med felicia, sara och linn, har svenska... roligt? nej. kände att det kunde vara roligt att gästblogga lite, men jag vettefan va jag ska skriva så det här verkar ju gå rakt åt helvete. kan ju säga att jag inte har en blogg själv, märks ganska bra känner jag. men skitsamma, höhö ;) jag borde egentligen jobba, men orkar inte.. kan ju passa på att skriva lite om felicia eftersom det är hennes blogg. jag har känt felicia sen jag började på montessori, alltså i sexan. men jag känner henne inte speciellt bra egentligen. det är tack vare teatern vi har lärt känna varandra tror jag. men man kan ju lugnt säga att det är en härlig tjej det där ;) så täntke jag passa på att slänga in  nån söt bild på na.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0