♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.

det finns så otroligt många saker jag skulle kunna skriva på den här punkten, för det är så sant som det är sagt, tjejer gråter lätt och för många saker, och på den fronten så är jag inte anorlunda.

jag gråter väldigt ofta när jag så många gånger tänker tillbaka på hur många vänner man förlorat och på stunder som varit underbara men aldrig kommer tillbaka, hur många fel och sne steg man har tagit kan tårarna också falla för, och självklart när man skadar sig. rykten kan också få tårarna att falla, och hårda ord från någon som betyder mycket.

det finns så otroligt mycket som kan få mig att gråta, men dom tyngsta tårarna, dom fäller jag för kärlekens hårda stunder.


googlebild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0