♥ Dag 19 – Något jag saknar.

glömde det igår....


men det är otroligt mycket jag saknar, men något jag saknar rikigt mycket är tiden med dom vänner som ALLTID fick mig att skratta...
jag tänker ta upp en speciell person som ni nog absolut inte trodde att jag skulle ta i dethär inlägget med tanke på att han och jag inte haft kontakt på väldigt länge och vi va aldrig jättejättejätte nära, men nära stod vi, vi kallade varandra bror och syster, men det gjorde man med dom flesta den tiden... men han fick mig alltid att le, i alla lägen så fick han en på gott humör, det finns så otroligt många andra jag saknar och andra saker också, men jag saknar just det att den här grabben alltid fick mig att lée.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0