♥ Dag 15 – Mina drömmar. & ♥ Dag 16 – Fula ovanor.

♥ Dag 15 – Mina drömmar.

jag har drömt om så otroligt mycket under mitt liv, men liksom, det är inte många tjejer som inte har drömt om att bli popstjärna eller skådespelererska?
men jag har alltid tyckt om att sjunga och spela teater, men jag har även varit intresserad av saker som dans, slalom och simning.
och vilken slalomåkerska ville liksom inte bli anja persson?!


jag har ju haft mary-kate olsen som förebild sen jag va liten... tills för bara några år sedan, så jag har´haft en hel del drömmar.


♥ Dag 16 – Fula ovanor.

jag har rätt många, men de jag tar upp nu är att jag skriker alldeles för mycket och pratar innan jag tänker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0