BYTER DET SMAK?! eller va...

är det bara jag som har funderat på att när man köper godis så tycker man såklart att allt man väljer är gott... men när man ska äta upp det dagen efter så kan det komma sig att man bara tycker att det är ''äckligt'' godis kvar, hur går det till?!




men just nu sitter jag iallafall hemma i min säng och deppar för att det aldrig kan sluta snöa så mycket så jag kan ta mina fötter och vandra hem till eric... jag tror jag ska uppfinna någonslags spark med eldriven motor och typ kupévärmare... fast då kanske man måste ha.... äh skit samma! man ska slippa GÅ i dethär vädret iaf... bilen är ju dock uppfunnen redan, annars hade ju det förstår helt klart varit min första tanke..... hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0