BRINNER DET?!... nej... då blir det mys!

ja ni... jag ska förklara min rubrik,  haha!

mamma kom upp för ett tag sen och bad mig tänka på vad som är vesentligt att ha med sig om det börjar brinna, och det luktade verkligen bränt i hela huset och det kom från väggen, läskigt! men det är borta nu... men rikigt orolig blev jag... hehe.
men nu kom jag nyss ut ur duschen, ska sätta på mig ansiktsmask nu, sen fixa naglarna, kikar lite på junior vm i hockey medans, känns som att natten blir helt okej.

dagens inköp, dock fattas en tröja... som jag inte hittar :o... måste leta mer sen. + en ny kudde och två doft ljus, underbart!




och dethär är jag just nu :




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0