as if a good thing ever can make up for all the pain

hej!
idag har jag haft en ganska lugn dag, men hunnit med rätt mycket.
efter skolan så följde jag med linn och sara till stan, för dom skulle fika, sen mötte jag amanda...
vi pratade inte särskilt mycket om det, men för dom som vill veta så är allt löst på sett och vis.
hon är bäst min brutta, trots att hon kan vara rikigt körd i vägg många gånger! haha, men jag älskar henne endå.
sen efter det att jag käkat lite och hon fikat och vi gått runt på stan ett tag och jag träffat carro och lämnat hennes badhuskort som hon varit så smidig att hon hade tappat på bussen, så gick jag hem till eric en sväng innan min buss skulle gå, observera skulle! den va nämligen tjugo minuter sen...

men nu ligger jag bara här i sängen och ska ta tag i pluggandet, SO prov och Svenska redovisning imorn, woho! underbart....


här får ni lite bilder från våran träslöjd, roligt som vanligt... speciellt när man har så tråkigt så man driver lite med rasmus... haha! erkänn att man är sig ganska lik då?.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0