ALDOS & BLOGGLÄSANDE

ja här tänkte jag blogga direkt när jagkom hem, men fastnade självklart vid facebook och bloggläsande... kan ju slänga in några bloggar som jag har kikat på så blir ju dethär inlägget lite intressantare, men jag gör det i slutet så att ni iallfal läser klart mitt inlägg.. haha!

men jag kom hem för ett tag sen, ganska snöig, för jag träffade pappa på vägen från stan och han fällde mig i snön och lät mig ligga där... kul! sen blev man jagad av snöplogen med uggs så man höll på halka varenda steg man tog, ännu roligare.. haha.
men pappa är ju lite snäll endå, så han hade köpt nya tights till mig idag efter jobbet för att jag klagade på att jag inte hade några, och snart ska han göra mat åt mig sen åker jag till berget med ebba! underbart.
men efter skolan så gick jag iallafall och fikade med min kära vän maja, hon hittade ett par jätte fina skor också! hoppas hon lägger ut bild på dom... HAHA.

men nu ska jag börja byta om och platta håret, ni kanske får något mer inlägg innan jag drar, hej!



hahah ojojoj vad jag bjuder på den sista äckliga bilden där! och förövrigt så är det inte våra öronmufflar, och förövrigt2 så heter det inte örmuffar utan öronmufflar.


och här har ni bloggarna:
www.thjossan.blogg.se
www.mmajaholm.blogg.se
www.emmaolssonnorling.blogg.se
www.linnearustemi.blogg.se
www.kaspernorins.se
www.ebbalindholms.blogg.se

Kommentarer
Postat av: ALVA !

OK

2010-12-17 @ 17:50:55
URL: http://aalvahrnfeldt.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0