just rise and shine with your biggest smile

hej!
kom nyligen hem, umgicks med maja efter skolan, sen mötte jag silan och ana på vägen hem och sen hanna så gick jag med henne längst vägen hem.
hahah ni skulle sett när jag och maja va på stan...

jag testade ett hannah montana nyckelband på skämt och lite andra saker, och sen tog jag av mig allt annat och tänkte inte mer på det.
sen gick vi ut därifrån och in på kicks, så gick vi runt och kollade lite och jag tänkte inte på varför folk kollade så kontisgt, sen efter ett tag kommer maja på det och pekar runt min hals, då har jag glömt att ta av mig det! hahaha, så vi typ leker skit skumma och typ går JÄTTE snabbt tillbaka med det djupt ner i fickan och smyger tillbaka det på hyllan igen.. hahaha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0