ja... då va man femton.

vilken skillnad jag känner! jag känner glädjen av att äntligen få cykla utan cykelhjälm och hoppa i säng när jag vill!! ja!... eller?..
ne men det är ju helt okej att vara femton!

har iallafall haft en underbar kväll och natt med brudarna, nu ligger miriam här bredvid mig och dom andra sover i rummet bredvid.
vi har snackat, kollat på film, ätit, jag och shippy har gjort tårta, min kära vän miriam har underhållit oss med charader, ''så ska det låta'' och massa annat. vid tolvlsget blev jag attackerad av galna huliganer med tutor och farliga serpentiner... och sen fick jag besök av den kända sångaren ''mirjamovic'' (och nej, miriam kom inte på något bättre....) vi har även haft ansiktsmask och hårinpackning osv. men jag låter några få bilder tala för resten av natten och med detta så säger vi godnatt, är ju en dag efter sömnen också.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0