I'd catch a grenade for you

just nu har jag luchrast.
otroligt härlig dag måste jag säga, vi hade matte först, och jag var på uppgift 27 och arbetae till 61 så jag har inge hem uppgift, underbart!
sen lyser solen också och det är träning idag, och till lunch var det pannkakor.

efter skolan så ska jag nog bara hem och dö på soffan och får se om eric kikar förbi en stund, men det blir nog endå bara slappa på soffan fram till träningen och försöka bli av med det lilla jag har kvar av låsningen i nacken...
men annars är dagen toppen! maja sitter förövrigt här med mig också men nu ska vi gå ner, sen har vi sy slöjd, sticka är väl kanske inte min största hobby, menmen! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0