en midsommarnattsdröm

godkväll!
efter skolan så gick jag som sagt till eric, vi gick ner på stan och fikade och jag kollade lite på ny innebandy klubba.. beslutsångest, haha.
men sen gick vi hem till han och myste och bara tog det lugnt, kollade på I taket lyser stjärnorna. sen vid kvart i 6 kom silan och hämtade upp mig också åkte vi till teatern, hur är det med fisken föresten Silan? ... fortsätt simma fortsätt simma... måste ju bara tillägga, att silan.. luktar fisk! bara så att alla mina underbara läsare vet! älskar dig gumman.

men jag fick iallafall rollen som Titania, får se hur det ska gå... men nu ska jag ner och äta omelett, haha.


där i mitten står jag, ser ni inte likheten?


Kommentarer
Postat av: INTE EN FISK IAF

vilket asshole du är. tönt. hatar dig, och det vet du. jag är ingen fisk, om nåt djur så är jag en enhörning. douche bag.

2011-01-30 @ 19:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0