dagen rullar på

ja.. brudarna åkte nyss och nu har jag jätte bråttom! så varför jag bloggar vet jag inte, nu måste jag städa mitt rum och baka tårta, vi får höras senare, eller jag kan slänga in lite kort vad jag fått och lite mer detaljrikt senare, men jag har fått
ett fint ''ljusarangemang''
en stickad ''koftluva'' (av shippy såklart) och ett armband
smink
2 filmer - titanic och wild child
ny innebandyklubba
200 kronor
och sist men inte minst MOPPE och moppehjälm!

dom kom in och sjöng jätte gulligt för mig imorse med tårta och grejer, så söta så!

men snart kommer släkten... så nu måste jag börja göra mig i ordning och så vidare!



fick inga fler bilder imorse. och JA min vägg är fin! okej!?.. jag ska måla klart när jag orkar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0