äntligen klar!

det är så underbart! har rensat hela mitt rum, har slängt hur mycket som helst!
vissa saker var dock ganska svåra att skilja sig ifrån, men det är bara att bita ihop!

men idag efter skolan så tog jag tåget med linn till storvik, så åkte jag hem och började städa osv. sen skjutsade mamma mig till sandviken för att jag skulle ha innebandy träning, mådde inte så toppen hela träningen. men det var kul endå, vi spelade match mot p96.. gick ju som det gick och nu har jag fullt av blåmärken på benen har jag märkt, haha.
men sen när jag kom hem så hoppade jag in i duschen en snabbis, sen kom eric och haha eric, förbi utanför mig i ''öde'' näs, med bil alltså. så jag träffade han en stund sen in och städa klart!!
nu ska jag belöns mig själv med ansiktsmask osv. och läsa solo, men ni får ha en toppenkväll allihopa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0